Me likar nynorsktagging oppi fjellet

Me likar nynorsktagging oppi fjellet

tysdag 20. mai 2008


Katten

Katten sit
i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden.
- Olav H. Hauge

Eg surrar litt rundt på nettet.. Fann Sara sin blogg i går. Det var kjekt! Og i dag så fann eg Janne sin, og jaggu meg så var eg innom AlexanderKiellandsplass og såg at Sjefen sjølv hadde funne meg. Så kos. Tenk kor langt teknologien har komen at me faktisk kan finna kvarandre på nettet! Hah.. vel..

Eg er rastlaus og det klør i fingrane etter å skriva. Men i staden så må eg lesa til den teite norskeksamenen på torsdag. Men eg er ikkje så redd for den, eigentleg. Vonar eg får ei oppgåve om Ivar Aasen og Knud Knudsen. Då skal eg jaggu meg visa dei kva eg er god for! Jaja.. Eg og Caroline snakka med Vegard i dag.. Sa kva me meinte om alt, og at me no kom til å trekka oss heilt ut av livet hans.. Det er pinade meg noko av det verste eg har vore borti.. Var godt å få sagt det då, og eg vonar han klarar å skjerpa seg.

Lånte Få meg på for faen av Jens ein gong i vår, og i går så byrja eg faktisk på boka! Er i skikkeleg humør for å lesa og skriva for tida. Eg likar det. Det er slik det skal vera. I Kroatia las eg The Bell Jar. Boka er veldig interessant, men eg likar The Catcher in the Rye betre, noko Kristina er heilt ueinig i.


Over er forresten eit bilete av Olav H. Hauge og Bodil Cappelen. Cappelen kom over Hauges diktsamling "På Ørnetuva" i 1970, og skriv kort tid etter dette eit brev til diktaren i Ulvik. Ein månad seinare får ho svar. Dei skriv brev i fire år før det møtest, og eitt år etter flyttar Cappelen inn til Hauge i Hardanger. Eg tykkjer det er ei søt historie :)


Hahaha.. Sjå kva eg oppdaga no: AKP.. AlexanderKiellandsPlass.. Det var ustyrteleg morosamt akkurat no, men så er eg ganske trøytt -.- God natt! :)

2 kommentarer:

Janne sa...

Haha! Trur du ikkje eg kom over din blogg og :D Eg elskar Olav H Hauge, forresten.

Birgitta sa...

Så bra! Han er konge :D