Me likar nynorsktagging oppi fjellet

Me likar nynorsktagging oppi fjellet

laurdag 28. februar 2009

Overrasking!

Ja, Birgitta, det kan man jo seia tok sin tid. Berre for å vera sånn overdrevet underdrivende her no.. Men du hadde tru på at dette skulle skje :)

Ikkje meininga å trenga inn for mykje på bloggen din med min dårlege nynorsk og min mangel på noko lurt å skriva, men eg ville at dette skulle skje ein gong.

Og.. no skjer det visstnok. Eg har ikkje vore flink med å lese det du har skrevet her.. Kjempelite flink, faksisk, slik som med så mykje anna. Men no som eg las nøye igjennom alt saman, så ser eg at eg definitivt har gått glipp av noko. Du skriver så levande ^^


jah.

Eg er i ubalanse. Mykje kjensler, mange av dem sterke. Eg veit ikkje kva eg skal gjera med dei. Nokre av dei vert utgangspunkt for dårlege val og innfall, medan andre, sjølv om dei er færre, ber meir positive og konstruktive frukter. Slik som dette innlegget! Trur eg, då.
Eg veit definitivt ikkje heilt kva eg prøver å uttrykkje her.

Kvil i fred, Andreas..

Ingen kommentarer: